Renew car insurance & road tax online at www.autoroadtax.com.my

Pedal Break rosak!!!!

Pedal Break rosak?! Kenderaan anda sedang bergerak laju?? Bayangkan bahaya yang menanti jika pedal break anda rosak. Berikut adalah pilihan dan akibat yang pelu anda fikirkan dan buat ketika dalam situasi tersebut. (Sila tonton hingga habis dan buat penilaian anda sendiri) Pelajari ilmu penting ini untuk keselamatan anda. Anda mampu mengubahnya. www.autoroadtax.com.my Platform memperbaharui insurans…

Antara pemandangan sekitar Shah Alam akibat dari hujan ribut semalam.

Antara pemandangan sekitar Shah Alam akibat dari hujan ribut semalam. Perkara penting yang perlu dilakukan jika terjadi perkara seperti ini; 1. Semak dengan pihak insurans sama ada kejadian bencana alam terdapat dalam senarai claim anda. 2. Buat laporan polis. 3. Semak dengan majlis perbandaran yang terlibat untuk tindakan susulan. Kesian pada mereka yang terlibat. Semoga…

Berhati-hati jika ingin bertukar lorong.

Tengok kiri tengok kanan tengok depan dan tengok belakang. Jangan lupa bagi signal. . . Kita mampu mengubahnya. Bukan hanya selamat untuk kita tapi juga orang sekeliling kita. Melanting kakak tu dibuatnya. Semoga baik-baik saja dan tiada yang serius. www.autoroadtax.com.my Platform memperbaharui insurans online pertama di Malaysia. #autoroadtax #renewroadtax #rodtax #insurans #cepatmudahdanpantas #berdesupsampai https://www.facebook.com/autoroadtax/videos/779605068899461/?t=0

Pusingan Penghawa Dingin Dalam Kenderaan Anda.

Sekadar berkongsi ilmu. (1) Bila buka aircond dan tingkap ditutup semasa kereta tidak bergerak, oksigen akan circulate di dalam kereta. (2) Oksigen tersebut akan makin berkurang apabila kita inhale. Sekiranya terlalu lama kenderaan tersebut dihentikan, oksigen makin berkurang. (3)Apabila paras oksigen dah berkurangan ke 16% sahaja, kita akan rasa sesak nafas. Sekiranya kita tidur nyenyak,…

Cara Memandu Supaya Tak Bazir Minyak Kereta Anda..

6 Cara Memandu Supaya Tak Bazir Minyak Kereta Anda.. Harga minyak kereta kejap naik kejap turun. Apa yang kita boleh buat untuk jimatkan minyak atau tak bazirkan minyak kereta kita adalah dengan beberapa perkara ini. Ada cara yang betul pemandu harus lakukan. Jom kita tengok dan praktik kan.   Ikut kelajuan yang ditetapkan. Bawa laju…

Harga minyak naik woo

Harga minyak naik woo. Jom tambat penanda aras tu biar tak turun. Kalau gitu memang confirm tak luak minyak anda semua. ^_^ www.autoroadtax.com.my Platform memperbaharui insurans online pertama di Malaysia #autoroadtax #renewroadtax #roadtax #insurans #cepatmudahdanpantas #berdesupsampai #minyaknaik

Kes langgar mati

Kes langgar mati Bunuh diri bila treler lalu. Kalau kes gini macam mana nak claim ni. Sapa yang salah ni? Ni bukan mati katak namanya tapi mati ayam hutan www.autoroadtax.com.my #autoroadtax #renewroadtax #rodtax #insurans #cepatmudahdanpantas #berdesupsampai #bunuhdiri #langgarmati #matikatakvsmatiayamhutan  

Renew Roadtax & Insurans Sendiri Cepat dan Mudah

Anda bimbang jika ada cas tersembunyi yang agen kenakan kepada anda? Kenapa nak risau, kini anda sendiri boleh renew roadtax dan insurans anda sendiri. Anda boleh buat pilihan anda dan lihat sendiri detail setiap bayaran yang perlu anda bayar. Lebih mudah cepat dan pantas. Selesai…anda hanya perlu tunggu roadtax sampai ke tangan anda. Mudah kan?!…

Kamera AES

Senarai-senarai lokasi Kamera AES yang baru di pasang di lebuh raya seluruh Malaysia. www.autoroadtax.com.my #autoroadtax #renewroadtax #rodtax #insurans #cepatmudahdanpantas #berdesupsampai Kredit KAKI SINI

Kecuaian

Kerana kecuaian kita boleh mendatangkan bahaya bukan hanya pada diri kita sendiri bahkan pada orang di sekeliling kita. Hargai nyawa kita dan orang di sekeliling kita. Kita mampu mengubahnya. www.autoroadtax.com.my #autoroadtax #renewroadtax #rodtax #insurans #cepatmudahdanpantas #berdesupsampai #kitamampumengubahnya #pintarkahkita